شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...


به نام دوست ...
شب های جمعه عجب شب های قشنگیه ...
میگی بسم الله و کمیل رو شروع می کنی ...
قربون خدا برم عجب زیباست ...
هنوز صفحه اول تموم نشده به یه جایی از این دعا میرسی که دیگه تا میای به خودت بجنبی
بغض قشنگی گلوتو میگیره و دلت میشکنه ...

 اللهم اغفرلی الذنوب التی تهتک العصم
 اللهم اغفرلی الذنوب التی تنزل النقم
 اللهم اغفرلی الذنوب التی تغیر النعم
 اللهم اغفرلی الذنوب التی تحبس الدعاء
 اللهم اغفرلی الذنوب التی تنزل البلاء
...
خدایا ببخش اون گناههایی که پرده عصمت منو دریده خدایا ببخش اون گناههای که منو در مقابل تو پررو کرده ...
خدایا ببخش گناه هایی که بد بختی ها رو رو سرم فرو ریخته ...
خدایی ببخش گناههایی که نمیذاره دعای من به بالا برسه ...
خدایا ببخش گناههایی که راه بلا رو رو سرم باز کرده و هر دم یه بلایی رو سرم فرو می ریزه ...
....
آخی ...
بیایید نذاریم پاکیهامون از بین بره ...
بیایید یک کم دلارو با آب زلال معرفت شستشو بدیم ....
چه کردیم با خودمون ....
تو رو خدا بفهمیم داریم چی کار می کنیم .
 خدا دور نیست اینو یادتون نره ...
یا علی

نظرات 6 + ارسال نظر
sogol جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 00:41 http://guilty.blogsky.com

salam neveshtehat ghashangan be manam sar bezan bye

هنگامه جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:41 http://www.ssevenn.blogsky.com/

سلام دست من
وبلاگ زیبایی داری
متن زیبایی هم نوشتی
موفق باشی .
یاعلی .

مهران جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:59 http://hendone.blogsky.com

تنها تنها؟...یادته امشب چی بهت گفتم؟

میثم شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 23:24 http://naslesokhte.blogsky.com

امید وارم همیشه موفق باشی دوست من.

فهیمه شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:12

نمی دونم چی شد که به اینجا یعنی وبلاگ شما رسیدم. ها به بهانه تولدم بود.
واقعا وبلاگ قشنگی داری نم شما هم همسرت. از وقتی پرت شدم اینجا ی بغضی تو گلومه...
با خوندن این ÷ست ترکید...
زیبا می نویسید. سبز و پایدار باشید.

ریحان سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:51

خوشحالم از این که وبلاگی که دوست داشتم و پیدا کردم امیدوارم جزءبهترین ها باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد