شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...


  و خدایی که در این نزدیکی است ....
واژه به واژه حرف دل وقتی بر جان تو می نشیند که از جنس نور ... همچون عطش .... و داغ تر از آتش .... به مهربانی پرواز .... به دل ربایی نیاز و به زیبایی آغاز .... برای رسیدن .... اما به تو نه.... به آن غایت  و آن همیشه همراز ....

تکه جمله ای شاید هم حرفی بر قلب این جان فرو مایه نوشته ام و اما به خط آسمانی که جاری کردنش بر  این زبان نیاسوده غوغایی بر جان تو و هزاران عاشق بی دل به پا میکند و سکوت نفس گیر این پاره حرف بر من آتش ....
و تو اگر آسمانی و از جنس ماه .... مرا در این مرداب دستی به حرمت مهربانی یاری رسان باش ....

  و سلام بر عشق .....
آن عشق خدایی نه آن که امروز هر جا می نگری بر زبان هر نامردمی به سادگی هوس بازی جاریست .....
هر پاره جانی که میبینی فقط زمزمه میکند من تو را عاشقم ....
و من مینویسم عشق و به خط ارغوانی و از جنس ماندگاری ....

 ای پاره جان و ای جان فرسوده من ....  
 وقتی بر این لب ها نیت عشق گفتن میکنی یادت باشد قبل از آن این دهان یاوه گو را باعطرمحمدی بارها و بارها بشویی ..... وضوی سبز با باران آبی آسمان بگیری آن وقت در انتظار ندایی از آن سو بمانی اگر با گوش جان و نه با این گوش صدایی گران بر تو رسید آن وقت رخصت گفتن داری :
                                           که من عاشقم ....
و گر نه منتظر سیاهی باش که خیلی زود وجود بی وجود تو را ..... آهای پاره جان .... فرا خواهد گرفت ....
     پس زبان خسته را از ناگفتنی ها همچنان بر دهان گیر ....
و من هم در پس این غبار به مانند سال هایی میمانم با دنیایی از انتظار ....
و آخر هم : اگر تو حرف مرا نمیدانی نه اشتباه نکن حرف گرانی نیست ولی در دنیای امروز آنقدر ها ارزانی نیست و باز هم در پایان مشق امشب سر پشیمانی بر زیر و آهسته زیرلب زمزمه میکنم که :
                                       
من هیچ نمیدانم !!!
دلت دریای دریا
یا علی

نظرات 12 + ارسال نظر

سلام گلم ..... هرگاه غروب خورشيد را تماشا می کنم/ طلوع چشمان تو به يادم می آيد/ تو می آيی- مي دانم- دير يا زود/ و با خود سبدی پر از شکوفه های محبت بايم به ارمغان خواهی آورد.// موفق باشيد.

موفق باشی نازنين

کیان جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 20:25 http://kianoosh652003.blogfa.com


...سلام ....

...نیستی با صفا...

مهدی جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 21:47

سلام . عالی بود . من که لذت بردم.
موفق باشی.

سعید جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 22:14 http://www.mehrabon.blogsky.com

از اینکه به وبلاگ من سر زدی ممنونم راستش حرفی شما هم قشنگه فقط کمی سعی کن تو نور وروشنائی سیر کنی امید همیشه هست موفق باشی دوست من

[ بدون نام ] شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 00:05 http://payamenasim.blogsky.com

بلند فریاد بزن
اری عشق را
بدون رودرباستی

کتابچه یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 00:44

سلام قشنگ بود. موفق باشی عاشق.

دختری که هیچکس و جز تو نداره یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 http://banooyemah.blogsky.com

سلام گلم .... تو شدی همسفر من ای سفر کرده ......... همیشه تو را چشم در راهم ...........

مهران یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 22:22 http://hendone.blogsky.com

و باز هم حکایت دل و ...

بادمجون چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:23

سلام
خیلی موونده تا به نزدیکی خدا پی ببری !‌
اما انشاالله پی ببری !‌
یا علی !‌

ری را چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:36 http://www.rirayeheshgh.blogsky.com


سلام

دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید...واقعا وبلاگ زیبا و نوشته های جالبی دارید از این رو خوشحال میشم به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفید کنید.

بای

تار و پود سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:16 http://www.blogfa.com

منم یه شهریوریم. نوشته هات عالیه... به روزم بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد