شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

بسم الله العشق

 

به عشق همسر عزیزم 

 

شاید خیلی از شما دوستان منو بشناسید...از دوستان قدیمی و جدید،عزیزانی که حدود 2 سال منو همراهی کردند.خیلی ها اومدند وبه وبلاگ بعضی ها سر میزنم میبینم چه بی صدا رفتد...عده ای با دل شکستگی وعده ی دیگه شاید از خودشون فرار کردند...

بعضی ها به عشق خندیدند...به من... و شاید به خودشون... بعضی ها از عشق شکستند بعضی دیگه دل ، شکستند... چه خرابه هایی که ساختند.. چه خاطراتی که به جا گذاشتند... رد پای غریبانه ی خیلی هاتون رو تو نوشته های این وبلاگ حس میکنم...

به حرمت نفس های عاشقانه... پاسداشت یه دنیا خاطره شیرین و تلخ... با مشورت یاس رازقی خودم(همسرم) ، تصمیم گرفتم پنجره ی خونه ی خاطره هام روبرای همیشه به روی"همسرم" ... خودم و شما باز نگه دارم ...

...

خیلی خوشحالم ... یادمه وقتی شناختمت ...عاجزانه تو رو تمنا کردم ... بهت دل بستم ... از اون روز دو سال میگذره... و امروز .. "برات میمیرم" ... واسه اون چهره ی معصومت... نگاه مقدست ...

...

بالاخره طعم شیرین "عشق واقعی" رو چشیدم ... با کسی که دلش یه دریا بود... با کسی که بوی خدا رو میداد ... آروم : با کسی که عاشقشم ...

روزها انتظار کشیدم تا روزی بیاد .. بتونم عشقش رو اینجا فریاد بزنم .. به همه بگم من یکی رو دوست دارم ...

یکی که همه ی وجود منه ... آرومتر: گمشده ی منه ...

 

دختری زاده ی کویر... آسمانی ... از مشرق آرزوهایم ...

...

لیاقت بزرگی میخواست ... مال تو شدن ... من که لایق نبودم دختر ... قربون اسم قشنگت ...

...

 

یادش بخیر 2 سال پیش بود... بعد از اینکه باهاش آشنا شدم... اون روزا که اون از عشقم بی خبر بود... این متن خاص روبه یادش نوشتم :

 

دو چشم و یک نگاه ...عالم ودست ها همه بر فراز آسمان دراز ... دل و هزار دل مانده در طپش های مانی روزگار و چشم های خشکیده از درد و یک دنیا اندیشه های کهنه و غریب و سراسر خاطره و واژه های خاکستری من که همیشه خسته و سرگردانند ...

و دسته دسته آدم ها می آیند و وحشت روزگار من از بیماری دل هایی است که هر دسته را زیر یک حرمت آبی و سرخ به نام (بسم الله ) ... عشق ... وحشیانه رنگ میکنند و چون رنگ این تعلق پذیرفت شاید به ابد باران زندگی هم این شقاوت را نتواند شست و ...

 ۸/۹/۱۳۸۴

..

و اون الان همسر منه ...

 

یه شروع پرشور و عاشقانه

 

                            برای تو

 

                                                        بسم الله ...                                               

نظرات 19 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 17:59 http://saharweblog.blogfa.com

سلام

موفق باشید

یا علی

مسافر باران (رازقی تو) دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 http://samaram.blogsky.com

ستاره ها که آسمان را بوسه دادند...
زمین که که زمان را دلداری داد...
غروب که زیبا شد...!!
من و تو از آن هم شدیم...
برای همیشه عاشقت خواهم ماند و برای همیشه وفادارت...

همسرم... رامین من؟
با تو دنیا را شناختم... آدم ها را...
و عشق را...
معلم اندیشه و روحم بودی ...
براستی بزرگتر از تو که را توانم یافت که لیاقت تقدیم همه ی پاکی و احساسی که سال ها در گنجینه ی درون حفظ کردم را داشته باشد؟
ما با هم عشق حقیقی را شناختیم... عشقی که شاید این روزها کمتر کسی حتی تا فراسوی مرزهای مقدسش را یارای پیمودن باشد... با هم عشق را شناختیم تا به دنیا ثابت کنیم هر خواستنی را عشق نام ننهند...
... اینجا را دوست دارم بهترینم... همه ی تنهائی ها و غصه های این سرزمین را با عشق برایت دوباره مامنی از خواستنت خواهم ساخت...
تو خوبی... پاک... بزرگ... آرام... دریائی من...
"عاشقانه میخواهمت عشق من"
یا علی...

امید سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 http://whitrose.blogsky.com/

سلام.
خیلی وقته به شما سرنزدم.
من هنوز نمیدونم آخرعشق کجاست
اصلا آیا آخری وجود داره؟
شاید اگه کسی منو دوست داشت میفهمیدم
شاید
یه شعر واسه همسرت نوشتم تقدیم به دوتائیتون.
راستی دلم میخواد دوستیم با شما فراتر از تایپ کردن چند تا حرف باشه اگه شما موافق باشین.
منتظرم
شاد باشین

بانوی ماه چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 http://banooyemah.blogsky.com

سلام امیدوارم همیشه عاشق و شاد باشی و خوشبخت تبریک میگم

موسا سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
تبریک دارد !

حمید سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 19:45 http://forgetful.blogsky.com

سلام رامین جان
خیلی خوشحالم که همه چیز درست شد

وقتی نوشته هاتو می خوندم
نمی دونم چرا داشتم گریه می کردم
ما که قسمت نشد

حوش به حالت که توی زندگیت بوی خدا میاد
ما که سال هاست ...

امیدوارم خوشبخت بشی
خداحافظ تا بعد

حمید سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 19:55 http://forgetful.blogsky.com

کاش می فهمید
شبها بعد تکرار لالایی اسمش
باران باریده بود ....

یاشار یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 http://northboy.blogsky.com

سلام. خیلی وقت بو که به وبلاگت نیومده بودم. چقدر عوض شده. مبارکه.
خوشحالم که عشقت اینقدر پاکه. امیدوارم همیشه موق و موید باشی.
راستی لینک های قدیکی رو اک کردی؟! آخه ما رو از قلم انداختی!!!
یا حق

مصطفی یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:41 http://isis.blogsky.com

سلام آقا رامین عزیز
خوبی داداش؟
قبل از هر چیزی به خودت و همسرت تبریک میگم
در هر صورت خوشحالم که به کسی که می خواستی رسیدی
آرزوی موفقیت و خوشبختی براتون می کنم
در یک مورد مشابه : ما رو هم دعا کنید !!!
خدانگهدار

مسافر باران تو سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 22:10 http://samaram.blogsky.com/

بسم الله العشق
...
امشب دلم عجیب هوایت را کرده است...
آسمان پر ستاره است... بازوانم یخ زده اند... گرمای آغوش گرمت را طلب میکنند... چشمانم آنقدر باریده اند که آسمان کویر سرزمینم را شرمسار کرده اند...
سرم درد میکند... بس که در کشمکش این لحظه های دلتنگ درمانده شدم و به دنبال چاره گشتم...
بوی عود و عید فضای شهرها را پر کرده... همه شادند... اما من... از حوصله ی درها و پنجره ها و همه ی روزن ها اخراج شده ام! محبوس زندان دلتنگی تو شده ام...
گفتی که یک روز زیبای پائیزی خواهی آمد... و من به این می اندیشم که آن روز را چگونه انتظار کشم که...
کاش این ثانیه های نامرد... کاش این فاصله های بی مرود... تنها یک ذره... یک ذره از آنچه در دل من و تو میگذرد را درک میکردند... بی گمان آنگاه... هیچ عقربه ای رمق چرخش نداشت! این را دیشب ابرها در گوشم سوگند خوردند!

پینوشت۱: چرا تازگیها حسود شده ام؟!!!! فقط مال من! من! خوب؟

یا علی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:00

خیلی خوبه که اینقدر عاشقین-چیزی که من ازش محروم بودم

ایلیا شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 http://iliya.blogsky.com

__________________@@@
______________@@@_____@
________@@@@@________@@@@@
_______@@@@_____سلام گلم ___@@@@@
_______@@@@________@@___@@@@@@@
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@_____خوبی عزیز __________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور برفیت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@___www.iliya.blogsky.com____@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

ایلیا سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 http://WwW.iLiYa.BlOgSkY.cOm

_########__________ سلام
___####___________ آپدیت کردیم
___####____ خوشحال میشم یه سری به کلبه برفیم بزنی
___####__________ و نظرت رو بگی
___####_____________ منتظرتم
___####
___####
___####
___####______###______###
_########_######___#####
___________#######__######
__________################
__________################
___________###############
____________#############
_____________###########_____###___###
______________#########______###___###
_______________#######_______###___###
________________#####________###___###
_________________###_________###___###
__________________#___________#######
___________روزهایم برفی است______#####
_________ WwW.iLiYa.BlOgSkY.cOm _________
(همیشه وقتی آپدیت میکنی منو خبر کن...! روزهات برفی)
من شما رو لینک کردم شما هم من رو لینک کنید...!

هستی شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 http://www.sasha.blogfa.com



کارتون خوب بود مطالبتون هم زیبا بود .

راستی اگه دوست داشتید 28 ابان به وبلاگ ما سر بزنید اخه تولد داریم

ما منتظرتون هستیم
کادو یادتون نره

رعنا چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 http://www.mohabatmehr.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری به وبلاگ یکی از دوستان هم سر بزن
www.20arsan20.blogfa.com

رویا-علیرضا جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:47 http://sayehe2eshgh.blogsky.com

سلام

از این که به کلبه من و علیرضا سر زدی ممنون ..

همه لحظاتت پر از مهربانی باد!!


رویا

... سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:09

اخر پاییز؟! جوجه ها؟...

رزا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 22:45

حرف دلمو نوشتین ممنون و تشکر ولی گذشته رئ به یادم اوردین

اردیبهشت چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 20:05

خوش به حالتون ....... می دونید ... منم الان کسی رو دوست دارم که اون از عشقم خبر نداره و من فقط با نگاهم سعی می کنم بهش بفهمونم ..... اما ......


کاش پایان ما هم مثل شما زیبا باشه ...


خوشبخت باشید......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد