شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

ساعت حدود ۱۰ شب ... پس از چند ماه انتظار یه خبر وحشتناک دیگه منو شکست ... خسته و دلشکسته راه خونه رو درپیش گرفتم ... یه گوشه ی خلوت پیدا کردم و ... داشتم به خیلی چیزا فکر میکردم... تو بودی اما ازم دور... پیش چشمات شرمنده بودم ... یه شکست دیگه ... یه شکست ناخواسته ... از اون شب ۲سال میگذره ... هیچوقت فراموش نمیکنم ... صبوری تو ... عشق پاکی که من و تو رو عاشقانه کنار هم ساخت ... و خدایی که تنهامون نذاشت ...

و من با تو قدم در راه خدا خواهم گذاشت ...

پینوشت : اشتغال ثانیه هایم کمی زیاد شده است.چند روز دیگر باز میگردم...

یا علی

نظرات 8 + ارسال نظر
َفرشته چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:30

سلام
از اینکه آرومی و خوشحال کنار سمانه ی عزیز خوشحالم:)
و واست زندگی ِ شیرینی و آرزو می کنم
هر چند که تو پاسخ ِ سلام ِ منم با سلام ندادی
روزات و ثانیه هات پر از اسم ِ خدا
و نور

خوب باشی :)

یه مهربون دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 http://kholocheli.blogfa.com

خوبه
برای من هم دعایی کنید

یه رفیق قدیمی چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:27

چه خوب میشد اگر از اونچه می ترسیدی سرت نیاد ...
اما رسم زمونه اینه که از هر چی بترسی سرت میاد ...

ریحانه یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 17:18

با تقدیم سلام
وقت بخیر.

نوشته هاتون زیبا و پر احساسه!

با آرزوی توفیق روز افزون..

فیروزه دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:00

سلام...بهتون تبریک میگم به خاطر این عشق خدایی و پاکتان...برای شما وسمانه جان ارزوی خوشبختی بیشترتر...میکنم...و از خداجون میخوام عمر دوریتون را کوتاه و کوتاهتر کنه...برای منم دعا کنید که دوری من و عشقم هم به زودی تمام بشه...موفق باشید.یا علی

مصطفی جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:16 http://isis.blogsky.com

سلام
چطوری داداشی؟
خوش باشی

تبعیدی شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 20:50 http://tabeedi.blogfa.com

سلام
حرفام تموم شده.
بیاین و کمکم کنین.
ممنون

anooshe پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 21:47

krahat begam be in eshghetoon hasoodim mishe
khosh be haleton
omidvaram khoda hamishe hamratoon bashe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد