شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

در کوچه باغهای این شهر غریب ... شهری که از پاییز دلها لبریز است ... صدای پای خدا می آید ... شاید فقط من آن را حس کنم ...

و دل من از حادثه ها لبریز است ...

و من خوشه ای از باران می چینم ....عاشقانه به دست های پاک تو میسپارم ... دستانی که گرم اند ... از حادثه عشق ... و تو ... یاس رازقی من ... نگاهت هر لحظه مرا میخواند ... تو را به همان خدایی که دوستش میداری ... التماس نگاهم بی پاسخ مگذار ... مسافر تو ... کودک است ... باران زده است ... کوچک است ... با تو بزرگ میشود ... صبوری تو را میحواهد ...

گوش کن ... به یاد یک حادثه ... میان بغض و گریه ام عزیز ... آنجا که بر فراز کوه عاشقانه دل سپردیم ... به هم ... آنجا که صدای عشق به گوش خدامان رساندیم ... آنجا که آرام گرفتیم ... آنجا که آدمک ها را به سنگ ها سپردیم ... پا نهادیم ... بالا رفتیم ... قدم در راه خدا نهادیم ...

و من در همان حس عاشقانه و غریب ... تو را شناختم ...

از همان روزها که شکستن را تجربه میکردم ... از همان روزها که التهاب قلب نا آرام خویش را به آسمانها سپردم  .... همان روزها که دست به دعا میگرفتم ... همان روزها که می سوختم از دوری و تنهایی ... همان روزهای انتظار ... انتظاری شیرین و سخت برای او که می آید ... آرام و غریب ...او که نامش ... گمشده ... بود . همان که درد مرا میدانست ...

این روزها صدای آدم ها کهنه و غریب است ... صدای تکرار هاست ...

و من هر لحظه تو را به حسین (ع) و  زهرا (س) ... به خدا میسپارم ...

 

پینوشت  ۱: اندیشه هایم پریشان است و شادمان از آنکه باز مینویسم ...! اما نه تنها روی دل ... که روی کاغذ هم عاشقانه ... برای تو ... مینویسم ...

پینوشت ۲: الان یه خبر خیلی خوب شنیدم ... خوشحالم ... مثل تو ...

 

نظرات 15 + ارسال نظر
** مسافر باران تو ** چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:02 http://samaram.blogsky.com

سفر کرده ی حماسه ی دلدادگیم؟ مهربان سرزمین دلتنگی هایم؟ روشنای تاریکی غم هایم؟ "رامین" منظومه ی خون آلود عشقم؟
چه زیبا تکرار میکنی حماسه ی دلدادگیمان را... چه پاک بر میشماری حرمت عاشقیمان را...
و من... آنجا که فرشته ها نجابت احساس قلبم را بوسه میدهند پاکی یاس ها و اقاقی ها را سوگند میخورم که عاشقانه تو را خواهم ماند...
فروغ بی بدیل لحظه هایم؟ "دوستت دارم"
...
...
یا علی بهترینم...

صدای سکوت چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:56 http://sedayesokoot.mihanblog.com

سلام سفر کرده
چه عجی به صدای سکوت سر زدی
از لطف و تعریفت ممنونم
بازم از این کارا بکن
شاد باشی
یا حق...........

بانوی ماه پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 http://banooyemah.blogsky.com

سلام سفر کرده خوشحالم که سفر دوباره آغاز کردی

رویا-علیرضا جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:44 http://sayehe2eshgh.blogsky.com

سلام

از این که به کلبه من و علیرضا سر زدی ممنوع ..

همه لحظاتت پر از مهربانی باد!!


رویا

امید جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:02 http://whitrose.blogsky.com/

سلام.
غصه ی تو برای من ، شادی من برای تو

دلت گرفت بگو خودم گریه کنم به جای تو

روزای خوب برای تو ، شبای بد برای من
بهار و عطرش مال تو ، برگای پاییز مال من

قصۀ اول مال تو، حرفای آخر مال من
شوق سفر برای تو ، درد سفربرای من

رسیدناش برای تو ، فکر خطر برای من
لذت خنده مال تو ، بارون گریه مال من ....


***************
دعامیکنم همیشه عاشقانه باهم بمونین تاآخرش.
راستی میدونی آخرعشق کجاست؟
من هنوزدرکش نکردم
شایدچون کسی دوستم نداره

ایلیا یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:55 http://WwW.iLiYa.BlOgSkY.cOm

...¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´آپم هاا´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´منتظرتم حتما بیا´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$$¶?¶$$$$$$$¶$$$$$$¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶¢¶¶$$$¶$¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$$$¶¶¶$$$¶
¶¢$¶$$$$$¶$$$$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶¶
¶¢¶¶$$$$¶$$¶¶¶¶¶$$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$¶$¶¶$$¶
¶¢$¶¶¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶$¶
¶o¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$¶$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶´´¶¶¶
¶o$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶´´?¶¶¶
¶¢¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶
¶¢$$$$$$$$$$$$$$?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶´´´¶¶$$¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ WwW.iLiYa.BlOgSkY.cOm ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
سلام دوست عزیز از این پس روزهای برفی فقط پنجشنبه ها آپدیت میکنه... و دیگه لازم به گلوله برف انداختن نیست منتظرم حتما بیا...

سیامک یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 http://siamaksalimy.blogsky.com


شاید .

کیان یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 15:55 http://kianoosh652003.blogfa.com

.....
.........سلام رامین جان شاید باور نکنی .. اما الان دارم مثل بارونی که همین الان کاشون میاد اشک میریزم.....پسر دیگه از خدا چی می خوای...وقتی عشق آدم کنارش باشه دنیا واسش بهشتی میشه....اما وقتی نباشه جهنم هم واسش سهل و آسون میشه.....

رامین جان ... انشااللله که خوشبخت شین...همیشه کنار هم باشین....

خدایا ... تو رو به حرمت پاکی عشق ... لاشون پر ز شادی باشه....

آره ...کیان هنوز هم تنهای تنها زیر بارون اشک میریزه تا برگرده مسافرش......

ایلیا جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 http://iliya.blogsky.com

سلام..مرسی از نظرن این مطلبتم به دل نشست ...و دلم مثل برف آب شد...روزهات برفی

Forgetful پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 http://forgetful.blogsky.com/Comments.bs?PostID=120


دیواری که هر روز روی‌ـش می‌نوشتم
تا بیایی،
دیروز
باران خورد...
شاید هم سگی، معتادی، چیزی
خیس‌ـش کرد...



دیواری که روی‌ـش می‌نوشتم،
دارند خراب‌ـش می‌کنند؛
می‌گویند می‌خواهند جایش ۱۲ طبقه بسازند...
قول داده‌اند دیوار پشت توالت طبقه‌ هم‌کف‌ـش را به‌جایش بدهند به من؛
حتی گفته‌اند تضمین می‌کنند که نه تنها سگ،
بلکه کفتر هم
نتواند رویش، زیرش، بالایش، ...

مانده‌ام،
به چه امیدی، روزهای بارانی فکر کنم
همه‌ی غصه‌ها پاک می‌شوند؟

† †

دیواری که روی‌ـش می‌نویسم،
آفتاب‌گیر دارد،
سایه‌بان،
دزدگیر،
محافظ شخصی و غیرشخصی،
...
هفت بادکنک رنگی و منگی هم گوشه‌اش آویزان کرده‌ام
تا هر وقت غصه‌ام گرفت،
نظرم به‌شان جلب شود!

...

آدم پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:22 http://beheshtejahannami.blogfa.com

سلام
جریان چیه رفیق؟
یه جوری می نویسی! یه جوری که یه خورده از اندوه اونورتره!
چی شده؟
راستی من عاشق این آهنگم!دیوونه شم!

موفق باشی
...

فیروزه جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 20:34

سلام...خیلی زیبا برای یارت نوشتی...با خوندن نوشتههاتون اشک ریختم...به خاطر این عشق پاک بهتون تبریک میگم...ارزوی خوشبختی بیشتر براتون میکنم...

... سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 http://www.sanam-and-mahnaz.blogfa.com

سلام

متن زیبایی بود

موفق باشین

بدرود

ره گذر سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:19 http://shabestan.blogsky.com

به روزم با تولد ره گذر...

سارو پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 http://sarocity.blogfa.com

زیباست اگر زیبا بنگریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد