شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

نگاهم کن …

آرام آرام می آید

تولد دختری از جنس نور

تولد عشق

آری

یادم هست!

آن روز که چشم

به دنیای پوچ آدم ها باز کردی

چشمان تیره من

به دنبال نگاه زیبای تو بود

و قلب پاک تو انگار با من بود

و صدایی که در گوش آسمان می پیچید

دخترکی پاک چون فرشته ها

به زمین هدیه شد

و من آرام گریستم

انگار میدانستم که لایق روح بزرگ تو نیستم

و میدانستم که نگاهت

روزی خرابم میکند ...

 

شب تولد تو بود و من

ترانه ی طپش های قلب عاشق خویش را

تقدیم سال های تنهایی تو میکنم

 

تولدت مبارک

                                                           

                                                                         ۵/۱/۱۳۸۷

                                                                          رامین

نظرات 22 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:47 http://ariai.blogsky.com

همیشه تولد رو دوست داشتم
لحظه تولد به نظرم خیلی خوبه
همون طور لحظه مرگ احترام داره
لحظه تولد هم همینطور
ولی واسه همه تولد اسونه ولی مرگ سخته
مگه چه فرقی داره !!

* تولدش مبارک

زئوس یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:00 http://pakzad.blogsky.com

حس خوبی تو نوشته هاتون هست اما مراقبت نمیشود . بیشتر تمرکز کنید تا از عشق زمینی به عرفان و معرفت عشق معنوی برسید . من ستایش میکنم صداقت شما را و امیدوارم این فروغ بی غروب باشد. درپی کلام به جستجو بنشینید و بر روح خویش سلطه گزینید تا در اراده شما باشد . از تداوم به قدرتی می رسید که کلمات ازشما اجازه تجلی می یابند .
پیروز باشید و دلشاد که عشق پیوند ناگسستنی بین عاشقان خلق می کند

saeed یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 18:00

بابا رامین ترکوندی

فیروزه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:41

سلام...تولد عشقتون رو صمیمانه بهتون تبریک میگم و از خدا جون میخوام سالیان سال تولدتون رو همراه عسقتون جشن بگیرین...همیشه عاشق باشید

فیروزه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:42

سلام...تولد عشقتون رو صمیمانه بهتون تبریک میگم و از خدا جون میخوام سالیان سال تولدتون رو همراه عشقتون جشن بگیرین...همیشه عاشق باشید

***‌‌ مسافر تو *** چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 http://samaram.blogsky.com

گوش کن... مهربان سرزمین دلتنگی هایم... تو که همه ی باور من هستی و بی گمان بیشتر از تو برای کسی باور من نیست.
امروز اینجا کنار منی... هرم نفس های گرمت ترانه ی ثانیه های من است. شب یا روز تولد من تنها شش فروردین نیست... من در هر فرو رفتن نفس تو میمیرم و در هر برآمدن آن متولد میشوم... هرکس نداند، تو خودت میدانی که من در هر نگاه تو ، تولدی دوباره را تجربه می کنم... و همین است که بر حرف تو صحه میگذارم که... شب تولد من همه ی شب هاست... و نه تنها همه ی شب ها، که همه ی ثانیه هایی که با تو باشم...
دنیا دنیا می خواهمت...

000 جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:48

نگاه شما قبل از اینکه به دنیا بیایید چطور به دنبال نگاه زیبای او بود و چطور ارام گریستید وقتی یکسال بعد به دنیا امدید؟

شاید اگر روزی چون من عاشق و شیفته ی انسانی آسمانی شدید معنای حرف مرا بفهمید...
نظر شما برام جالب بود
متشکرم
موفق باشید

** مسافر تو** شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:09 http://samaram.blogsky.com

و تو شایسته ترینی مهربان من... که خبرت کنم که در دفتر مجازی دلنوشته هایم دگر باره برایت نوشته ام. "قابل اگر میدانی" در خانه ی خود - وبلاگ من- میزبانم باش...
یا علی بهترینم

سورنا یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:11 http://pagah.blogfa.com

سلام ای سفر کرده
عالی مینویسی عزیز دل زندگی خودش سفره مگر نه؟
خوب ...این سفر را خوش بگذرانی...

پ.و.ی.ا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 15:49 http://sherenatamoom.blogfa.com

آه ای یقین گم شده ای ماهی گریز ...
در برکه های آینه لغزیده تو به تو !!
من آبگیر صافی ام ، اینک به سحر عشق ...
از برکه های آینهراهی به من بجو !...


------------------
ممنون بابت حضورتون ...
لینکتون کردم ...
قلم زیبایی دارید و سوالی که برایم از اسمتان پیش آمد ...
نمیدانم ...
به هرحال هم خانه شدیم ...

یا حق ...

سمیر دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:14 http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

حرفت را می فهمم
آدمی خلق شد تا عاشق شود
پیش از آنکه متولد شود
بنای خلقت از همان ابتدا بر عشق استوار شد
عشق بعد از تولد به وجود نیامد پس از مرگ هم نابود نخواهد شد
قلبم اگر جز عاشقی خبط و گناهی کرده بود
بی شک هزاران سال قبل ٬پیش از تولد مرده بود
دوست دارم در دفترم نقشت کنم
اگر اجازه دادی دفترمو امضاء کن
یا حق

زهرا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:28 http://www.thornbird89.blogfa.com/

زیبا می‌نویسی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:05 http://royaye-to.blogsky.com

سلام...
ممنون که سر زدی...
خیلی زیبا می نویسی...
تولدش مبارک...
جز این نمیدونم چی باید بنویسم...

جوجو چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 http://www.chicken.blogsky.com

سلام عزیزم مطالب زیبایی داری . تولد عشقتم تبریک می‌گم . پیش منم بیا خوشحال می‌شم

محمدرضا بابایی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 13:01 http://www.mohammadrezababaie.blogsky.com

سلام جان !
امید وارم که همیشه در هر جای از دنیا که هستی موفق و سر فراز باشی واقعآ وبلاگ قشنگ دارید میشه که یه سری از وبلاگ من هم بیزنید و مراهمکاری نمایید
http://www.mohammadrezababaie.blogsky.com

۰۰۰ شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:30

می دونید اقای مشکات خیلی دوست دارم باور کنم شما و خانم اسحاقی قرار جز اون دسته از ادمهایی باشید که بهشون میگن استثنایی! اما ...زمان به اندازه شما شاعر نیست

سلام دوست آشنا !
اگر عشق خدایی باشد
اگر آسمانی باشد
زمان هم به اندازه ما شاعر است...
...
و شما میتوانید هیچکدام را باور نکنید
عشق را
ایمان را
و احساس را
و شاید شما باید خور را باور کنید
ممنون از حضور شما
یا علی

رماد چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:49

گرچه دیر...

بگذار من هم بگویمت ... تولدت مبارک مهربان بانو

... دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:00

شما مدعی بزرگی هستید اقای مشکات!..شاعرانگی هم بد کیفیتی است!!!

و شما نیز...
شاید چون شما شاعر نیستید و من نیز..!
عاشق واقعی بودن...ادعای بزرگی است و من تا جان دارم میخواهم عاشق واقعی باشم...
موفق باشید

یاسمن میرزایی شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 16:19

سلام خسته نباشید من بسیار از محتوا و متن وبلاگ شما لذت بردم و بعضی از متنها را برای دوستانم با ذکر نام شما فرستادم.به امید بهنر شدن وبلاگتان موفق باشید

خانم دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:38

خانم دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:41

برای کسی که عاشق آدم آسمونی شد من گم که:شاید تو هم مثل... اونو تنها گذاشته باشی!این کار را با اون نکن!

Sara سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:26

Vaghean aali bud
Tavalodesh mobarak
Omidvaram eshgheton ta abad paidaro asemuni bemune

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد