شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

و او که عزیزی برای من است از امروز شکستی تلخ را تجربه میکند...شکستی از جنس عشق...که چشمان مرا خونبارِخویش کرده است و من امروز تو را بیشتر میشناسم همنفس من...تویی که "عشق منی"...همزاد و همسفر...میدانم که او برای تو نیز عزیز است... و تو ای یاس رازقی من... برایم حرفی بزن... بی پناهم... در عشق خویش...پناهم ده ای مسافر من...که تو آرامِ منی...

و امروز ماهی آغاز میشود که برای من و تو دنیایی از خاطره است... و لحظه ی دیدار نزدیک است...آن لحظه که چشمان تو... مرا رسوا کرد...وحماسه ای  آغاز شد... با نگاه تو ...قلب بی باک من...

و...

و تو زیباترینی...

 

پ.ن ۱: خدا را با جان و دل تا بی نهایت آسمان شاکرم...و به تو افتخار میکنم...

پ.ن ۲: این روزها خبرهای تلخی از شکست های مختلف عاطفی به گوشم میخورد که دلم را میخراشد و ناخواسته سکوت میکنم...سکوتی تلخ...

 

۸۷/۱/۲۳                                                                               

رامین                                                                              

نظرات 21 + ارسال نظر
**** مسافر تو **** سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:27 http://samaram.blogsky.com

و بی شک آنکه برای تو عزیز است ، جزئی از زندگی من نیز میشود!... و من او را به سان عزیز خود دوست دارم ...
...
و درد او را میفهمم... از آن جهت که خود نیز عاشقم و میدانم که اگر تو را از من بگیرند زمین و زمان زندگیم را در خواهم پیچید و کبوتران وحشی! افق را خبر از خاموشی خورشید خواهم داد...
و... مهربان پاکتر از یاسمن های من...
از دیروز برای من و تو ماهی آغاز شد که آغاز یک حادثه ی روحانیست... ماهی سراسر عشق... ماهی که در آن ثابت کردیم آنچه در عشق بی اهمیت ترین است حضور جسم هاست... چنانکه من تنها با اندیشیدن به تو پهنه ی آسمان را یک شبه می پیمایم. و بی شک میدانم این را برای هر که جز تو بگویم باور نخواهد کرد! ... که راز این را تنها من می دانم و تو و خدایی که "هر چه داریم از اوست..."
یا علی بهترینم...

عمو سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 http://www.pardiseshgh.blogsky.com

سلام مهربون :
دانستن ... تامل کردن و لحظه ای از همه دغدغه های پیرامونی فارغ شدن ...لذتی است شیرین و پی بردن و درک این لحظه شیرینی مضاعف ... شاید نکاتی را شنیده باشیم ... اما خواندن مجدد نکات ...یاد آور وعده هایی است که هر از چند گاه در خلوت تنهایی به خود داده ایم ... پس با «فکر نو » باشید تا همیشه ... شاد باش و شاد زی..........دوستارهمیشگی شما خودم

... سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 19:24

خوب اقای مشکات! زمان برای اونها!شاعر نبود یا اونها!به مقدار لازم؟! عاشق نبودند؟

شاید اونها به مقدار لازم عاشق واقعی نبودند...
دوست عزیز بنده شما را نمیشناسم و اینجا جایی برای پیغام های پر از کنایه ی شما ندارد..
متشکرم

... سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:56 http://royaye-to.blogsky.com

خیلی زیباست...
گرچه این همه ی توصیفش نیست...
شکست عاطفی... تلخ اما واقعی...
گاهی واژه ها چقدر نامانوسن و چقدر دردناک...
موفق باشید

...اما واقعی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 23:25

شما نمره بیست نیستید! حتی در حواشی اش هم قرار ندارید!هر چند شبیه هیچکسی هم نباشید!! .. شاید عجالتا عاشق باشید اما قطعا شاعر واقعی نیستید.

آفرین به این صبر و حوصله !
دوست نسبتا محترم
بیست بودن و یا در حواشی آن بودن فقط به خود بنده مربوط است نه شما..! شاعر واقعی نباشم مهم نیست اما همیشه سعی کرده ام عاشق واقعی باشم...
و اما
دیگر به جسارت های بی پایه و اساس شما پاسخی نخواهم داد.
یا علی

سازا آذری چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:16

سلام
نمی‌دونم چی‌جوری شروع کنم نمی‌دونم از کجا بگم راستش وقتی بطور اتقاقی وبلاگ شما رو باز کردم و متن‌ها و احساس‌ها و نگاه جالب اون رو دیدم دلم نیومد بدون اد کردن این وبلاگ ازش خارج بشم حالا هر روز قبل از شروع کار یکی از متن‌های زیبای شما رو می‌خونم و به کارم ادامه می‌دهم برای تشکر یکی از شعرهای سپیدم رو به شما تقدیم می‌کنم

یکتفر بدجور به من نزدیک است
می‌برد سکوت کویر مرا با خود به دنیای دگر
فرو می‌ریزند دیواهای حادثه یکی پس از دیگری
راستی گفتم
احساس نزدیکی با مردی دارم که مرا بیش از خود به دنیای هیجان می‌برد
بنگر
طواف می‌کنند کفتران احساسم حرم نگاهت را
دانه‌ای نمی‌پاشی؟؟؟؟
ذوب گشتم در شمعهای نزری غرور
خاطرها را هر شب شماره می‌کنم
پر شده چوب‌خط احساسم
لحظه‌ای صبر کن...... انتظارم صدایت می‌کند.
با بهترین آرزوها برای شما

سلام دوست ارجمند
شعر زیبای شما را تحسین میکنم و از لطف و بزرگواری شما سپاسگذارم.دوست داشتم شعر های دیگری از شما را نیز بخوانم.
متشکرم

آرا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 18:22 http://alonedark.blogsky.com/

سلام
چه جالب !!!
قبلش وب یکی را خوندم که عاشق شخصی به نام رامین بود ... شایدم ... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابک چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 18:57 http://pezeshki.net

سلام

ما داریم یه سایت راه می اندازیم برای ارائه اطلاعات و خدمات بهداشتی و پزشکی . ممنون میشیم اگه یه سر بزنید و پرسشنامه نظرسنجی رو تکمیل کنید . اگه به دوستان دیگه هم خبر بدید که عالی میشه .
ضمنا یه اشتراک یک ماهه نامحدود اینترنت شاتل به قید قرعه به ۲۳ نفر از بازدیدکننده تقدیم میشه .

حق همراه

آرمین آران چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 19:51 http://aranlar.blogsky.com

سلام
شکست در عشق چه مفهوم آشنایی

... چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 19:52

شما مقصر نیستید اقای مشکات! اشکال از بی سواتی؟! بنده است که سعی نکردم بفهمم! وقتی کسی نوشته هاش رو که یقینا محصولات فکری واحساسی اش هستن رو در معرض خوانش و قضاوت عمومی قرار میده لابد به ستایش و تمجید بیش از هر چیز دیگه ای احتیاج داره.. نه تنها بیست باشیدیا نباشید به خودتون مربوط میشه که در تکمیل فرمایش شما عرض میکنم داشن یا نداشتن ظرفیت واستعداد برای ارتقا نمره هم کاملا و فقط به خود ادم مربوط میشه..این نگاه مسموم و دشمن تراشی شما قطعا به علت صغر سنه !!والا اینکه پاسخگو باشید یا نباشد برای بنده کمترین اهمیتی نخواهد داشت و اما... مشق دموکراسی کنید اقا!

دامنه رایگان+افزایش آمار جالب شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 18:09 http://www.33IR.com




با سلام خدمت مدیر وبلاگ وبازدید کنندگان عزیز آن

این نوشته تبلیغ نیست:
بلکه یک نیاز هست برای کسانی که وبلاگ یا سایت دارند
حتما می پرسید چی؟
جواب این که: کسانی که وبلاگ یا سایت دارند حتما نیاز به بازدید کنندگانی دارند
که از وبلاگ یا سایت آنها دیدن کنند سایت Www.33IR.Com این مشکل را در حد توان

---- بدون فریب وسو استفاده از دیگران---

حل کرده

ثبت دامنه رایگان با پسوند دات کام برای اولین بار در ایران
و افزایش آمار وبسایت شما به صورت جالب بدون انجام کاری و امکانات دیگر

به سایت Www.33IR.Com رفته ودر صفحه اول یک نام برای خود انتخاب کنید

و مراحل را تا آخر بروید

رضا یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 19:40 http://shabesepid.blogsky.com

بسیار بسیار عالی

محمد دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:56 http://bestlove2007.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
منم آپیدم سری بزن خوشحال می شم

موفق باشی
محمد[ماچ]

ورزش بلاگ دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:59 http://www.varzeshblog.ir

با سلام... وبلاگ نویس عزیز ٬ از آنجایی که امروزه در کشور عزیزمان ورزش کاران ٬ ورزش دوستان و ورزشی نویسان در حال افزایش است و همچنین لازم از شما وبلاگ نویس عزیز آمده ایم تا دعوت کنیم اگر ورزشی می نویسید یا اگر می خواهید ورزشی بنویسید در کنار ما و دیگر ورزشی نویسان باشید
منتظر حضور سبزتان هستیم...

http://www.varzeshblog.ir
http://www.varzeshblog.com

علی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 18:39 http://waiting.tk

وصیت نامه عشق مرا در روز بارانی دفن کنید تا اتش قلبم خاموش گردد در طابو تی بگذارید از چوب تا بدانند عشق من مانند چوب خاکستر شد دستهایم را بر روی سینه ام قرار بدهید تا بدانند همیشه دوست داشتم وکسی رادر اغوش بگیرم چشمهایم را باز بگذارید تا بدانند همیشه چشم انتظار بودم صورتم را روبه غروب افتاب بگذارید تا بدانند عشق من غروب کرده وزندگی تم تمام شده مرا در افتاب بگذارید تا بدانند عشق من شعله ور شد

رماد چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 14:44

این نغمه های عاشقانه شما... این جیک جیک مستانه شما، مرا به اوج زیبایی می برد.... از صمیم قلب می خواهم که در کنار هم خوشبخترین باشید و سلامت

۱۶ اردیبهشتتان پایدار

محمد فهندژ چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 18:34 http://www.ottelo.blogsky.com


_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
____________________@


تقدیم به تو .
وبلاگ خوبی دارید .
به ما هم سر بزنید . موفق باشید .

سلام پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 http://veeron.mihanblog.com

سلام رفیق
به زیر خاکیا سر نمی زنی!
ویرونه هنوز هم منتظرته

خاکستری سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 19:39 http://ahadbaygpoor.blogsky.com/

میروم میدانی کجا؟
به زیر سنگ !آری به زیر سنگ
آخر یک عمر است که من بر روی سنگها زندگی میکنم
حال به پاس پاکی سنگها می خواهم بگویم بیاییند تا آخر
عمــــــــــــــــــــــــــــــر روی من بخوابند

................... پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 00:27

پروین جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:12 http://www.abi-vafa-eshgh.blogfa.com

درود
مطالب مفیدی برای مخاطبینتون گذاشتید . موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد