شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

چه التهاب عجیبی است وقتی لحظه به لحظه به یک غروب رویایی نزدیک میشوم.رویایی به وسعت عشق،به زلالی باران های همین ماه...و چه زیباست این بهار،فصلی که برای من خاطره ها دارد...آغاز و پایانش...هر لحظه...هر روزش...

 تو چشم های معصومت را به دنیا و یک دنیا را با همین چشم ها رو به من می گشایی و من شعر عاشقانه ات را از امروز  گوش میکنم..من اشک های تو را از آن غروب بهاری که به دنیای آدم ها قدم نهادی می فهمیدم...من شرمنده ام که غم چشم هایت را هر روز می بینم و انگار کاری از دست من بر نمی آید...شاید! نکند دلت گرفته باشد امروز نازنین من...تو یکسال دیگر کودک تر شده ای...ساده تر،ماه تر و یکسال دیگر من شرمنده تر...

و غروب شد...اذان میگویند و نبضِ باران تند میزند...تو چشم گشودی و من به عشق تو دچار شدم...


* تولدت مبارک نازنینم *

نظرات 3 + ارسال نظر
آسمانه تو پنج‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:01 http://samaram.blogsky.com

روزهای زندگی من با تو همیشه بهار است. وقتی تو فداکارانه دل و جان را سد من کرده ای تا هیچ غصه و غربتی اجازه ورود به دنیای مرا نداشته باشد...
چطور میتوانم هر سال کودک تر نشوم وقتی مردانه به روی دنیای سادگی ها و خودم بودن ها آغوش کشیده ای؟
اشک های این لحظه ی من از سر شوق است. شوق تقدیر زیبایی که خدا برای من در دنیای تو رقم زد.
سپاس که روزهایم را آنقدر زیبا کرده ای که هر سال روز تولدم خدا را بابت آمدنم شکر میکنم!!! براستی اگر پا به دنیا نمیگذاشتم حتی بهشت هم نمیتوانست چون تویی به من هدیه کند...
روز تولد امسالم به مدد عشق و همت تو یکی از زیباترین تولدهای زندگی ام شد. شاید بهترین و صادقانه ترین تشکری که میتوانم بکنم این است که به درگاه خدای ثانیه های بیتاب عاشقانگیمان از مقام یک دخترک تنهای تنهای تنها دعا کنم برایت بهترین ها را بخواهد و همیشه های زندگی ات پر باشد از موفقیت و سعادت...

علیرضا شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:30 http://www.jade-eshgh.mihanblog.com

سلام آمده ام برای طلب حلالیت این نظر را توی وبلاگ من دادند

عسل
دوشنبه 6 شهریور 91 14:36
asal_parvaz_r@yahoo.com
خیلی زشته که شما که خودت تو مسیج باکس پیغام میدی که اگر مطلبی رو ازت کپی کردن ، منبع رو بنویسن ، اونوقت خودت برای پست شب تولد من متن نوشته آقای مشکات رو برداشتی و بدون منبع گذاشتی.
اینم آدرس وبلاگش: safarkarde.blogsky.com
یکی از بازدیدکننده هاش این موضوع رو اونجا بهش گفته بود و منم اومدم اینجا .
پاسخ من : سلام
درسته اما من این مطلب مسیج باکسم رو چند ماه بعد از کپی کردن از وبلاگ آقای مشکات نوشته بودم
ممنون از یاد آوری
محض تنبیه دو سال وبلاگ خودم رو از حالت انتشار برداشتم
و الآن این لینک رو تو همون پست خواهم گذاشت
به هر حال از شما معذرت میخوام اگه شما بگید برای همیشه وبلاگ نویسی رو کنار خواهم گذاشت

mina چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 23:16

salam bebakhshid man chand vaght pish tavalodam bood yeki az matn hatoono bardashtam o neveshtam too page tangom va alan didam ke manba ro bayad mineveshtam va dorostesh kardam halal konid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد