شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

safarkarde

 

به نام آنکه زنجیر مجانین را به لرزه افکند

 

و همه زندگی من به حسین(ع) میرسد ... آنگاه که باران می بارد و من آخرین کمیل امسال را با تو ... آرام و بیقرار زمزمه میکنم ...عطر بهار در کوچه های شب ... نسیم بوی روحانی تو‌ ، تویی که انگار شانه به شانه من اینجا پیش من نشسته ای و بامن بلند فریاد میزنی :

 

                                                                          الهی و ربی من لی غیرک

 

وبرای من که قبله ام خداست ... و تو که اشک های خدایی بر گونه های خود میریزی ... و تو ای آبی آرام بلندم ... من ... مدیون توام ... آخرین غروب جمعه را با تو ... عاشقانه تمام میکنم ...

 

 

پینوشت: خیلی خوشحالم و خدا رو شکرمیکنم که دارم به بخشی از آرزوهای تحصیلیم میرسم و بیشتر واسه تو خوشحالم که ...