شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

safarkarde

 

به نام آنکه زنجیر مجانین را به لرزه افکند

 

و همه زندگی من به حسین(ع) میرسد ... آنگاه که باران می بارد و من آخرین کمیل امسال را با تو ... آرام و بیقرار زمزمه میکنم ...عطر بهار در کوچه های شب ... نسیم بوی روحانی تو‌ ، تویی که انگار شانه به شانه من اینجا پیش من نشسته ای و بامن بلند فریاد میزنی :

 

                                                                          الهی و ربی من لی غیرک

 

وبرای من که قبله ام خداست ... و تو که اشک های خدایی بر گونه های خود میریزی ... و تو ای آبی آرام بلندم ... من ... مدیون توام ... آخرین غروب جمعه را با تو ... عاشقانه تمام میکنم ...

 

 

پینوشت: خیلی خوشحالم و خدا رو شکرمیکنم که دارم به بخشی از آرزوهای تحصیلیم میرسم و بیشتر واسه تو خوشحالم که ...

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
...کسی برای تو جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 21:47 http://...love you

آخرین غروب جمعه ی اولین سال از زیباترین سال زندگی من، باز هم با تو سپری شد... و این برای من زیباترین و غرور آفرین ترین است...
دیشب با هم کمیل را زمزمه کردیم... چون همیشه... پاک و عاشق... فاصله ی زمینی بینمان زیاد بود اما قلب هامان کنار هم آرمیده بود...
و در این روزهای پایانی از خدا میخواهم تا لیاقتم دهد تا ابد برای تو آن باشم که تو را به.
...
ویک دنیا حرف دل... و یک نتیجه ی مشترک این همه حرف ناگفته: "دوستت دارم"

sama شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 http://www.asheghberim2.blogfa.com

سلام
وبلاگت قشنگه ولی خیلی غمگینه آخه با خودت نمیگیی شاید یکی بیاد اینجا که دلش نازک باشه؟ اگه دوست داری بیا وبلاگ من یه سر بزن بخدا خیلی خوشحال میشم ببین چقدر شاده(الکی) به هر حال منتظرتم سفر کرده آخه هر کی میره سفر یه چشم براه داره
منتظر تو سما

... کسی برای تو شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 21:56 http://...love you

بسم الله العشق

ای سفرکرده، ای دلدار من
با بهاری که می آید بیا
تا گره از دل و از کار من
خنده های تو بگشاید بیا

سالی پیش در چنین روزهائی لیاقت آن را یافتم تا پاس دار قلب پاکت باشم. یکسال پیش در چنین روزهائی بارانی ترین فصل زندگیم از راه رسید، مزرعه ی خشکیده ی قلبم را شکوفه های عشق بخشید و خداوند در گوشم آرام آرام زمزمه کرد که وقت عاشق شدن است...
در طپش های قلب پاک و آسمانی تو روئیدم... تمام آیه های تطهیر جوانه ها معنی شد...
و اینک امروز از چشمه ی روح، وضوی عشق میگیرم و در سالگشت این روزهای زیبا با غرور و افتخار از اعماق جان فریاد میزنم...
"عاشقانه دوستت دارم"

فرنوش شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 23:47 http://www.farnia.blogsky.com

سلام اقای سفر کرده.
وبلاگ قشنگی دارین.

افشین سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 21:31 http://O0OAFSHIN.BLOGSKY.COM

سال نو مبارک باد !
با تبریک عید و آرزوی سالی پر بار و امید موفقیت و سرشار از شادی ها برایتان

م.ج پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 http://lovsat.blogsky.com

زیبا بود موفق و باشید

فاخته دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:24

باران که می بارد
مثل همیشه بهانه های کوچک بی مقدارم را
بغل می کنم و
در پستوی غم هایم پنهانشان می منایم
باران می بارد
سرد می شوم
بالا می آورم بغض هایم را

و اینبار
هوا نه به کام من است و نه به کام تو!
گام های تلخ
ابرهای سرگردان

...


باران می بارد
و دیگر
نه منیست
نه بهانه ای
نه پستوای

...


حرف های تکراری
.
.

باران می بارد!


Angel!

6/1/86

6:29

... کسی برای تو یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 19:24

"دوستت دارم" را بسیار زمزمه میکنم...

فاطیما یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 16:28 http://sefrooyek.blogfa.com

سلام
داشتم برا شب تولدم یه چی سرچ می کردم گذرم افتاد به وب خوشگلت
وافعا حس و حالمو عوض کردی ازت ممنونم
بهم سر بزن
من ادت کردم توی لینکام
خوشحال میشم مهمون همیشگی وبت باشم
بای

کسی برای تو... چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:17

ای کوه پر غرور من سنگ صبور تو منم...
ای لحظه ساز عاشقی عاشق با تو بودنم...
روشن ترین ستاره ام... میخواهمت... میخواهمت...
تو ماندگاری در دلم... میدانمت... میدانمت...
...
به وسعتی بیش از هر انچه عشق است، دلتنگم...

موسا چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 13:23 http://zehneziba.blogsky.com/

سلام
عید تریک دارد ... ما هم برای خوشحالی تو خوشحالیم .

دختر خیره سر یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 http://www.khovam.blogfa.com/

سلام دوست عزیزی وبلاگ زیبایی داری وقت کردی دل تنگ شد سری هم به کلبه خاموش من بزن منتظرم

... کسی برای... جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 14:23

چه کسی میفهمد زجر این ثانیه های پر دردم...؟

کسی برای تو... شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:41

محبوبم... کاش بدانی چه شب ها که با غصه ی دلتنگی ات به صبح میرسانم و چه روزها که از شدت بیقراری ات؛ برای رسیدن شب و گذران روزی دیگر لحظه شماری میکنم...
با تو همیشه در اوجم... حتی آن هنگام که میبینی خستگی ها امان روحیه ی شکننده ام را میبرند... حتی آن هنگام که با صدای شکستن قلبم نا خواسته تو را هم میرنجانم... این تها به آن دلیل است که جز تو آرامم نیست... و...

اما نه...قلب تو دریاست
هنوزم به یادم هستی
میدونم تو هم غریبی
حالا هرکجا که هستی

دستان عاشقت را در دست میفشارم. بهترینم؟"عاشقانه میپرستمت..."

عمو یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:28 http://www.pardiseshgh.blogsky.com

سلام وبلاگ پردیس عشق به روز شد. چشم به راه حضور سبز شما

رازقی تو جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 http://خانه ام مامن آغوش تو است... نه نش

روزی همینجا... همینجا نامت را فریاد خواهم کرد...
چرا دیگر قلم بدست نمیگیری؟... چرا نمینویسی از ژرفای قلب پاکت؟ چرا باران را ترانه نمیکنی؟
چشم انتظارم... چرا اینجا نیستی... مگر اینجا از آن تو نیست؟ پس چرا هر وقت می آیم با غربت روبرو میشوم؟...
کاش میدانستی قلمت چقدر برایم ارزشمند است... کاش میدانستی چقدر برای سر زدنت به این کلبه ی باشکوه انتظار میکشم... کاش میدانستی...
آرامش قلب دریائیت آرزوی من است... خوش باش و شاد... هر کجا هستی عشقم پشتوانه ات باد مهربانم...
به "من" بگو "دلت دریا"...بگو...

نوید پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 22:24 http://www.oloomegharib.blogfa.com

^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^بابا چرا انقدر شما غمی؟؟؟:) پیش ما هم بیا

حاج جعفر لک زایی پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 21:06 http://lakzaee86.parsiblog.com

به نام خدا سلام

الف: اشتیاق برای رسیدن به نهایت آرزوها



ب: بخشش برای تجلی روح و صیقل جسم



پ: پویاپی برای پیوستن به خروش حیات



ت: تدبیر برای دیدن افق فرداها



ث: ثبات برای ایستادن در برابر باز دارنده ها



ج: جسارت برای ادامه زیستن



چ: چاره اندیشی برای یافتن راهی در گرداب اشتباه



ح: حق شناسی برای تزکیه نفس



خ: خودداری برای تمرین استقامت



د: دور اندیشی برای تحول تاریخ



‌ذ: ذکر گویی برای اخلاص عمل



ر: رضایت مندی برای احساس شعف



ز: زیرکی برای مغتنم شمردن دم ها



ژ: ژرف بینی برای شکافتن عمق درد ها



س: سخاوت برای گشایش کار ها



ش: شایستگی برای لبریز شدن در اوج



ص: صداقت برای بقای دوستی



ض: ضمانت برای پایبندی به عهد



ط: طا قت برای تحمل شکست



ظ: ظرافت برای دیدن حقیقت پوشیده در صدف



ع: عطوفت برای غنچه نشکفته باورها



غ: غیرت برای بقای انسانیت



ف: فداکاری برای قلب های درد مند



ق: قدر شناسی برای گفتن ناگفته های دل



ک: کرامت برای نگاهی از سر عشق



گ: گذشت برای پالایش احساس



ل: لیاقت برای تحقق امید ها



م: محبت برای نگاه معصوم یک کودک



ن: نکته بینی برای دیدن نادیده ها



و: واقع گرایی برای دستیابی به کنه هستی



ه: هدفمندی برای تبلور خواسته ها



ی: یک رنگی برای گریز از تجربه دردهای مشترک

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد