شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

شب تولد من

پشت پلک هایم که روشن می شود تا تو تنها چند شقایق فاصله است...

ترانه های زندگی من...برای تو از کودکی ساده میگویند...از خنده هایش...روزها و شب هایش...نادانی هایش...اشک هایش...هوای خواستنش...و عشقی که خالص برای تو دارد...  

بهار که می آید دلم تنگ میشود...برای آن همه سختی...که برای با تو بودن کشیدم...چه روزها و چه شب هایی...سخت اما آتشین...و آغاز این جاده رویایی شیرین با خود داشت و امروز شیرین تر... 

بهار که می آید با هم...زیر باران میرویم...چتری از عشق به روی قامت تو میگیرم...و زیبایی تو را...در آغوش میکشم...و تو در نگاه آدم ها نیز...همه هستی من میشوی...و من با اشک آرام میخندم... 

بهار که می آید تو نیز به من لبخند میزنی...من از تو آموختم عاشق بودن را...زیستن را...خندیدن را...بودن را...و شرمسارم از تو...و خدای تو...خدایی که در نگاه تو جاریست وقتی تو...به من می نگری... 

بهار که می آید... 

پینوشت: پیوندی مقدس در پیش است...تماشاگه عشق باشید... 

نظرات 8 + ارسال نظر
ژیلا سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:14 http://www.3oo3e.blogsky.com/

سلام.اولین باره به وبتون سر میزنم.مطلبی که مینویسید خیلی به دل میشینه.میتونم خواهش کنم با هم تبادل لینک داشته باشیم.اینجوری بهتر میتونم از مطلب های قشنگتون استفاده کنم.منتظر جوابم.

آسمانه ی تو چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 http://samaram.blogsky.com

و تو... همان کودک احساس من ... همانکه بی صبرانه وصالش را آرزومندم. همانکه با آمدنش به من آموخت زندگی را از کدام پنجره باید دید... و سمت ان سوهای زندکی من چقدر زیباست وقتی تو با منی...
و این بهار آغاز شکفتن است... یادت هست؟
بی صبرانه جدا شدن هفت برگ اول تقویم را انتظار می کشم...
"یا علی"

نجمه پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 22:15

:)
سلام
مرسی که جواب میلامو ندادی:)

مینا سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 21:14 http://minamansouryyy.blogfa.com

سلام عزیزم بروز کردم منتظرتم

زینت سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 14:18

پاکی و لطافت عشقتون هر لحظه ناب تر و تازه تر... آاااممین

سمیه جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 14:38

سلام من اولین بارمه اومدم اینجا خیلی خوبه همش از عشقت گفتی بهش میگم قدرتو بدونه

سژهر یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:07

بسیار زیبا و دلنشین

با اجازه شما و به نام شما میخوام ارسال کنم برای دوستی

اجازه شو دارم؟

سلام
با ذکر نام ایرادی نداره
متشکرم

از جنس قاصدک یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:12

این متنتون رو با اجازه در وبلاگم استفاده می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد